четверг, 17 декабря 2015 г.

Șaptesprezece decembrie 2015 președintele rus Vladimir Putin a avut loc conferința anuală de presă la World Trade Center din Moscova. Ruposters publică cele mai importante răspunsuri la întrebările jurnaliștilor prezidențiale din diferite țări: "Remanierea în guvern": Am trata persoanele cu grijă. Eu cred că nu este nevoie de remaniere, previne. Dacă există ceva cineva nu funcționează, pentru care eu sunt responsabil, de asemenea, și e vina mea. Credem că împreună cu Guvernul pentru a îmbunătăți structura. Astfel de planuri sunt, dar ele nu sunt dramatice, nu au caracter de personalități.

"Conflictul cu Turcia":Noi credem că acțiunile autorităților turce - acest lucru nu este un act neprietenos și ostil. Ceea ce ne înfuriat: ce fac în aceste cazuri - ridica telefonul și sună. În schimb, imediat a fugit la Bruxelles, NATO a început să se ascundă în spatele. Creeping islamizare din care Ataturk predat în mormânt, ea a spus că, în Turcia sunt militanți, iar apoi le folosesc de călătorie fără viză, introduceți și se dizolvă. În cazul în care conducerea a decis să-și lingă turc americani într-un singur loc, nu știu dacă au făcut, fie că este vorba de americani. Cu conducerea turc actual dificil nostru sau practic imposibil de a negocia."Pe baza fixă ​​în Siria":Baza este o infrastructură serioasă necesar să investească bani acolo. Și de ce ne tot ține sub control? Noi nu am avut rachete cu rază medie - avem ia nimicit pe toți, pentru că au fost doar pe teren. Americanii, care a fost distrus la sol, dar "tamagavki" mare și stânga avianositelyah. Nu am avut, au acum. Dacă cineva trebuie să-l, și așa vom obține."Conflictul din Donbas":Noi nu a spus niciodată că nu există persoane implicate în domeniul militar și de a rezolva anumite sarcini. Dar trupele ruse regulate acolo. Simte diferenta. Ați menționat două sau trei persoane care m-au oferă și apoi numit lista lunga de cei cărora. Cred că ar trebui să fie echivalent schimbul. Dacă schimbați, atunci ai nevoie pentru a schimba "toate pentru toți". Noi nu sunt interesați de exacerbarea conflictului. Dimpotrivă, suntem interesați în faptul că el a fost permis, cât mai curând posibil, dar nu în detrimentul vieți omenești."Privind asasinarea Nemțov":Am fost familiarizat cu el personal și nu avem întotdeauna l cu atitudine rea. Fac ceva cu el în relațiile generale niciodată nu strica. El a ales o cale de luptă politică, atacuri personale, și așa mai departe. Dar am folosit să-l - el nu este singur. Dar acest lucru nu înseamnă că o persoană ar trebui să fie ucis. Eu nu va accepta. Această crimă ar trebui să fie investigate, autorii pedepsiți, oricine ar fi fost. Nimeni nu este de gând să acopere, dar avem nevoie să așteptați pentru investigarea date obiective."Criza":Susțin politica Băncii Centrale pentru a asigura stabilitatea macroeconomică. Nu puteți reduce rata prin mijloace administrative. Ratele de peste mări sunt mai mici, dar ele și alte probleme. Avem amenințarea inflației, și au amenințarea de deflație. Pentru a reduce rata, nu ar trebui să hush cu privire la Banca Centrală, la fel ca în timpurile sovietice, și de a ajuta guvernul și Banca Centrală a reduce riscurile inflaționiste."Oh," Platon ":Trebuie să te uiți în problema. Toate taxele nu sunt buzunarul cuiva, și 100% la Fondul Rutier al Federației Ruse. Și de acolo toate taxele la Penny vorba de regiuni. Provin dintr-o familie din clasa muncitoare, știu că bărbați [șoferi de camion] injectat, dar este necesar să se lase "schemele de gri". Noi trebuie să-i ajutăm. Este necesar de a anula taxa auto pentru grele, care sunt obligați să plătească pentru kilometraj. Sper că Guvernul va lua legea la începutul anului 2016."Pe bonusuri la top management din companiile de stat":Prima persoană [companii publice] - Le-am spus că nu am spus, sper că mă auzi - ar putea face parte din venitul lor, ei trebuie să se asigure că managerii de nivel inferior toate au fost plătite așa cum ar trebui, de standardele mondiale, o parte din acest venit ar putea trimite și de caritate. Ei nu ar deveni acest sărac."Pe viitorul IL-96":Abia acum a fost un eveniment important. A fost creat PD-14 motor. Acesta este primul produs de acest gen de la sfârșitul anilor '80, o mare realizare de constructori noastre de motoare. Acest lucru face posibil pentru a dezvolta avioane noastră și pe. Caracteristici IL-96 ne-a permis să dezvolte o gamă întreagă de aeronave. Motorul a fost veriga cea mai slabă, vom face față cu avionică. Motoarele noastre sunt mai bune. Aeronava va fi mai bine."Familia":Am citit diferite mass-media. Fiicele mele trăiesc în Rusia, au studiat doar în universități din Rusia. Acest lucru, desigur, nu înseamnă că acestea nu au contact cu colegii. Ei continuă să învețe și să lucreze, fluent în trei limbi. Sunt mândru de ei. Fiica mea nu este implicat în afaceri, ei nu sunt implicați în politică, ei nu vor urca. Vorbeste despre unde lucrează fiica mea, nu am făcut și nu voi, din mai multe motive - inclusiv pe probleme de securitate. Ei nu au fost niciodată copii stelare. Ei trăiesc viața și o fac cu demnitate.