суббота, 19 декабря 2015 г.

December 17, 2015 russiske præsident Vladimir Putin holdt sin årlige pressekonference på World Trade Center i Moskva. Ruposters udgiver de vigtigste svar præsidentvalg spørgsmål journalister fra forskellige lande: "The rokade i regeringen":


Jeg behandler folk med omhu. Jeg tror, ​​at der ikke er brug for den rokade, det forhindrer. Hvis der er noget nogen ikke virker, som jeg er ansvarlig, også, og det er min skyld. Vi tænker sammen med regeringen for at forbedre strukturen. Sådanne planer er, men de er ikke dramatisk, de ikke har karakter af personligheder."Konflikten med Tyrkiet":Vi mener, at handlinger de tyrkiske myndigheder - dette er ikke en uvenlig og fjendtlig handling. Hvad ophidsede os: hvad gør i disse tilfælde - tage telefonen og ringe til. I stedet straks flygtede til Bruxelles, begyndte NATO at gemme sig bag. Krybende islamisering hvorfra Atatürk vendes i sin grav, sagde hun, at i Tyrkiet er der militante, og så bruger visum-fri, indtaste og opløses. Hvis den tyrkiske ledelse besluttet at slikke amerikanerne på ét sted, jeg ved ikke, om de gjorde, om det er amerikanerne. Med den nuværende tyrkiske ledelse vores vanskeligt eller næsten umuligt at forhandle."På den faste base i Syrien":Basen er en alvorlig nødvendige infrastruktur til at investere penge der. Og hvorfor har vi holde det hele under kontrol? Vi havde ikke mellemdistanceraketter missiler - vi har dem alle ødelagt, fordi de kun har været på jorden. Amerikanerne ødelagde det var på jorden, men "tamagavki" havet og avianositelyah venstre. Vi har ikke haft, har nu. Hvis nogen er nødt til at få det, og så vi får."Konflikten i Donbas":Vi har aldrig sagt, at der ikke er nogen mennesker, der er involveret i det militære område og løse bestemte opgaver. Men de russiske regulære tropper der. Mærk forskellen. Du nævnte to eller tre personer, der tilbyder mig og derefter kaldes den lange liste over dem, til hvem. Jeg tror, ​​at udvekslingen skulle svare. Hvis du ændrer, så er du nødt til at ændre "alt for alle". Vi er ikke interesseret i at forværre konflikten. Tværtimod, vi er interesseret i, at han fik lov til så hurtigt som muligt, men ikke på bekostning af menneskeliv."Om mordet på Nemtsov":Jeg blev bekendt med ham personligt, og vi har ikke altid ham med dårlig holdning. Jeg gør noget med det generelt aldrig ikke ødelægge relationer. Han har valgt en vej politisk kamp, ​​personlige angreb, og så videre. Men jeg er vant til det - han er ikke alene. Men det betyder ikke, at en person skal dræbes. Jeg vil aldrig acceptere. Denne forbrydelse bør undersøges, at gerningsmændene straffes, uanset hvem det var. Ingen kommer til at dække, men vi er nødt til at vente til undersøgelse af objektive data."Krisen":Jeg støtter den politik for Den Europæiske Centralbank for at sikre makroøkonomisk stabilitet. Du kan ikke sænke satsen administrativt. Oversøiske satser er lavere, men de og andre problemer. Vi har truslen om inflation, og de har truslen om deflation. For at sænke hastigheden, bør du ikke tys på Centralbank, som i sovjettiden, og hjælpe regeringen og centralbanken til at sænke inflationen risici."Åh," Platon ":Du er nødt til at se på problemet. Alle skatter og afgifter er ikke nogens lomme, og 100% til Road Fund af Den Russiske Føderation. Og derfra alle gebyrer til krone kommer til regionerne. Jeg kommer fra en arbejderklasse familie, jeg ved, at mænd [lastbilchauffører] injiceret, men det er nødvendigt at forlade "grå ordninger". Vi må hjælpe dem. Det er nødvendigt at annullere motorkøretøj skat for heavy-der er tvunget til at betale for kilometertal. Jeg håber, at regeringen vil tage loven i begyndelsen af ​​2016."På bonusser til topledelsen af ​​statslige virksomheder":Den første person [offentlige virksomheder] - Jeg fortalte dem, at det ikke sige, jeg håber, de høre mig - kunne være en del af deres indkomst, skal de sikre, at lavere niveau ledere alle blev betalt som det skal, ved internationale standarder, kunne nogle af disse indtægter sende og til velgørenhed. De ville ikke blive fattige."På den fremtid af IL-96":Først nu var en vigtig begivenhed. Det blev oprettet PD-14 motor. Dette er det første produkt af sin art siden slutningen af ​​80'erne, en stor præstation af vores motor bygherrer. Dette gør det muligt at udvikle vores fly og på. Funktioner IL-96 tilladt os at udvikle en lang række fly. Motoren var det svageste led, vil vi klare de flyelektronik. Vores motorer er bedre. Flyet vil blive bedre."Familien":Jeg læser forskellige medier. Mine døtre bor i Rusland, de studerede kun i russiske universiteter. Dette er naturligvis, ikke betyder, at de ikke har kontakt med kolleger. De fortsætter med at lære og arbejde, taler flydende tre sprog. Jeg er stolt af dem. Min datter er ikke engageret i erhvervslivet, de ikke er involveret i politik, vil de ikke klatre. Tal om, hvor min datter fungerer, jeg har aldrig gjort, og jeg vil ikke, af mange årsager - herunder om sikkerhedsspørgsmål. De har aldrig været stjernernes børn. De lever deres liv, og gøre det med værdighed.