суббота, 19 декабря 2015 г.

17 dekabr 2015-ci ildə Rusiya prezidenti Vladimir Putin Moskvada Dünya Ticarət Mərkəzində illik mətbuat konfransı keçirib. Ruposters ən əhəmiyyətli Cavablar müxtəlif ölkələrdən jurnalistlərin prezident suallarını nəşr: "Hökumət dəyişikliyi" Mən qayğı ilə insanların müalicə. Mən qarışdırmaq lazım deyil ki, qarşısını alır inanıram. Varsa, bir şey kimsə olan mən də cavabdeh deyiləm, və bu mənim günahım deyil, işləmir. Strukturunun təkmilləşdirilməsi kimi hökumətlə birlikdə düşünürəm. Onlar şəxsiyyətlərin xarakter yoxdur, belə planlar var, lakin onlar dramatik deyil.

"Türkiyə ilə münaqişə":Bu soyuq və düşmən hərəkət deyil - Türk orqanlarının hərəkətləri inanıram. Bizi hirsləndirdi: bu hallarda nə - telefon almaq və zəng. Əksinə, dərhal Brüsselə qaçdı, NATO arxasında gizlətmək başladı. Atatürk məzarı aşıb olan islamlaşma sürünən, o, Türkiyədə var xadimləri və onlar daxil edin və həll, vizasız səyahət istifadə olunur. Türkiyə rəhbərliyi bir yerdə amerikalılar yalama qərarı, mən amerikalılar olub, onlar olub-olmadığını bilmirəm. Türkiyənin hazırkı rəhbərliyi ilə çətin və ya danışıqlar faktiki olaraq qeyri-mümkün."Suriyada daimi baza haqqında":baza var pul investisiya üçün lazım olan ciddi infrastruktur var. Və niyə biz nəzarət altında bütün saxlayırsınız? Biz orta mənzilli raketlər yox idi - onlar yalnız yerdə olmuşdur, çünki biz, onlara bütün məhv etdik. Amerikalılar dəniz və avianositelyah sol "tamagavki ki," yerdə idi məhv, lakin. Biz idi yoxdur artıq var. Kimsə əgər almaq lazımdır, və biz almaq lazımdır."Donbas münaqişəsi":Biz orada hərbi sahədə cəlb insanlar və müəyyən vəzifələri həll ki, heç vaxt. Orada Lakin Rusiya müntəzəm qoşunları. Fərq hiss. Siz mənə təklif iki və ya üç nəfər qeyd və sonra kimə o uzun siyahısı çağırıb. Mən mübadiləsi ekvivalent olmalıdır. Siz dəyişdirmək, onda "üçün bütün" dəyişdirmək lazımdır. Biz münaqişənin gərginləşməsində maraqlı deyil. Əksinə, biz o deyil, insan həyatını hesabına qısa müddətdə icazə verildi ki, maraqlıdır."Nemtsov cinayəti haqqında":Mən şəxsən onunla tanış olub və biz həmişə pis münasibət onu yoxdur. Mən korlamaq etməyib heç general münasibətlərdə ilə bir şey yoxdur. O siyasi mübarizə, şəxsi hücumlar bir yolunu seçmiş, və. Amma onu istifadə edirəm - o tək deyil. Amma bu adam həyatını itirdi etmək lazımdır ki, demək deyil. Mən qəbul heç vaxt. Bu cinayət araşdırılması lazım, failləri idi kim, punished. Heç bir əhatə edir, lakin biz obyektiv məlumatların araşdırılması üçün gözləmək lazımdır."Böhran":Mən makroiqtisadi sabitliyin təmin etmək üçün Mərkəzi Bankın siyasəti dəstəkləyir. Siz İnzibati qaydada dərəcəsi aşağı bilməz. Overseas dərəcələri aşağı, lakin onlar və digər problemlər. Biz inflyasiyanın təhlükə var və onlar deflyasiya təhlükəsi var. Sovet dövründə olduğu kimi, siz Mərkəzi Bankı haqqında hush olmamalıdır dərəcəsi aşağı və hökumət və Mərkəzi Bank inflyasiya riskləri azaltmaq üçün kömək edir."Oh," Plato "Siz problem baxmaq lazımdır. Bütün vergilər kiminsə cib, və Rusiya Federasiyasının yol fonduna 100% deyil. Və oradan qəpik bütün haqları regionlarda gəlir. Mən bir işçi sinifi ailə gəlir, mən kişi [yük maşını sürücüləri] vurulub olduğunu bilirik, lakin o, "boz sxemləri" tərk etmək lazımdır. Biz onlara kömək etməliyik. Bu ağır olan mileage ödəmək məcburiyyətində qalır üçün motorlu nəqliyyat vasitələri vergisi ləğv etmək lazımdır. Hökumət erkən 2016-ci ildə qanun olacaq ki, ümid edirik."Dövlət şirkətlərinin rəhbərliyi bonuslar haqqında":ilk şəxs [dövlət şirkətləri] - onların gəlir hissəsi ola bilər, onlar bütün olmalıdır kimi dünya standartlarına tərəfindən ödənilmiş aşağı səviyyə idarəçiləri, bu gəlir bəzi göndərə bilər ki, təmin etməlidir - Mən onlar məni eşitmək ümid edirəm ki, demədim onlara və xeyriyyə. Onlar bu yoxsul olmaq deyil."IL-96 gələcəyi haqqında":Yalnız indi mühüm hadisə idi. Bu PD-14 mühərriki yaradılmışdır. Bu 80-ci, bizim mühərrik qurucuları böyük nailiyyət sonundan etibarən onun cür ilk məhsuludur. Bu mümkün bizim təyyarə inkişaf etdirmək və edir. Features IL-96 us təyyarə bir sıra inkişaf üçün icazə. mühərrik biz aviyonik öhdəsindən, zəif link idi. Bizim mühərrikləri yaxşıdır. təyyarə daha yaxşı olacaq."Ailə":Mən müxtəlif media oxuyun. Mənim qızlarımdır onlar yalnız Rusiya ali təhsil alıb, Rusiyada yaşayır. Bu, əlbəttə, onlar həmkarları ilə əlaqə yoxdur ki, demək deyil. Onlar üç dildə, sərbəst öyrənmək və işlərimiz davam edir. Mən onlara fəxr edirəm. Qızım biznesi ilə məşğul deyil, onlar siyasətlə məşğul deyil, onlar dırmaşmaq edəcək. Təhlükəsizlik məsələləri, o cümlədən - bir çox səbəblərə görə, mən heç vaxt etdik və mən deyil, mənim qızım işlədiyi haqqında danışmaq. Onlar mükəmməl uşaqlar heç vaxt. Onlar həyatlarını yaşamaq və ləyaqətlə bunu.