понедельник, 21 декабря 2015 г.

17.prosince 2015 ruský prezident Vladimir Putin se konalo výroční tiskovou konferenci na World Trade Center v Moskvě. Ruposters vydává nejdůležitější odpovědi, prezidentské dotazy novinářů z různých zemí: "Přeorganizovat ve vládě": I léčit lidi s péčí. Domnívám se, že není potřeba přeorganizovat, zabraňuje. Pokud existuje něco, co někdo nefunguje, za které jsem zodpovědný, taky, a je to moje chyba. Myslíme si, že spolu s vládou s cílem zlepšit strukturu. Tyto plány jsou, ale nejsou dramatické, že nemají charakter osobnosti.

"Konflikt s Tureckem":Jsme přesvědčeni, že akce tureckých orgánů - to není nepřátelský a nepřátelský čin. Co rozhněván nás: Co v těchto případech - zvednout telefon a zavolat. Místo toho, okamžitě uprchl do Bruselu, NATO začal schovávat za sebou. Creeping islamizaci z nichž Ataturk obrátil v hrobě, když řekl, že v Turecku existují bojovníci, a pak jsou pomocí bezvízový styk, zadejte a rozpustit. V případě, že turecký vedení rozhodlo olizovat Američany na jednom místě, já nevím, jestli to udělali, ať už se jedná o Američany. Vzhledem k současné turecké vedení náš obtížné nebo téměř nemožné vyjednávat."Na stálé základny v Sýrii":Základem je vážná infrastruktury nezbytné investovat tam. A proč to všechno udržet pod kontrolou? Neměli jsme středního doletu - máme je všechny zničili, protože byly pouze na zemi. Američané zničili, která byla na zemi, ale "tamagavki" na moře a avianositelyah vlevo. Neměli jsme, mají nyní. Pokud někdo má, aby si to, a tak dostaneme."Konflikt v Donbasu":Nikdy jsme si řekli, že jsou zapojené do vojenské oblasti žádní lidé a řešit určité úkoly. Ale ruské pravidelné jednotky tam. Cítit rozdíl. Zmínil jste se o dva nebo tři lidi, kteří mi nabízejí, a pak volal dlouhý seznam těch, jimž. Myslím si, že výměna by měla být ekvivalentní. Pokud změníte, pak budete muset změnit "všechno pro všechny". Nemáme zájem zhoršuje konflikt. Naopak, máme zájem v tom, že mu bylo dovoleno co nejdříve, ale ne na úkor lidských životů."Na vraždu Němcova":Já osobně jsem se seznámil s ním, a my ne vždy mají ho špatný přístup. Dělám něco s ním na valných nikdy nepokazil vztahů. On zvolil cestu politického boje, osobním útokům, a tak dále. Ale já jsem na to zvyklý - není sám. Ale to neznamená, že člověk by měl být zabit. Já nikdy nepřijme. Tento zločin je třeba vyšetřit, pachatelé potrestáni, ať to byl kdokoli. Nikdo se chystá na krytí, ale musíme počkat na vyšetřování objektivních dat."Krize":Podporuji politiku centrální banky s cílem zajistit makroekonomickou stabilitu. Nemůžete snížit sazbu o administrativními prostředky. Zámořské sazby jsou nižší, ale i další problémy. Máme hrozbu inflace, a mají hrozbu deflace. Chcete-li snížit rychlost, neměli byste ticho na centrální banky, jak je v sovětských dobách, a pomoci vláda a centrální banka snížit inflační rizika."Aha," Plato ":Musíte se podívat do problému. Všechny daně nejsou něčí kapsy, a 100% na silnici fondu Ruské federace. A odtud všechny poplatky na penny přijde do regionů. Pocházím z dělnické rodiny, já vím, že muži [řidiči kamionů] injekčně, ale je třeba opustit "šedé schémata". My jim musíme pomoci. Je třeba zrušit daň z motorových vozidel pro těžký, kteří jsou nuceni platit za ujeté kilometry. Doufám, že vláda bude mít právo na začátku roku 2016."Na bonusy nejvyššímu vedení státních podniků":První osoba [veřejné společnosti] - Řekl jsem jim, že to neřekl, doufám, že slyším mě - by mohla být součástí jejich příjmů, musí zajistit, aby manažeři nižší úrovni všechny byly vyplaceny, jak by měl, ve světovém měřítku, některé z těchto příjmů by mohla poslat a na charitativní účely. Oni by to nestane chudý."O budoucnosti IL-96":Teprve nyní byl významnou událostí. Vznikl PD-14 motoru. Jedná se o první produkt svého druhu od konce 80. let, velký úspěch našich stavitelů motorů. Díky tomu je možné vyvinout naše letadla a dál. Vlastnosti IL-96 nám umožnilo vyvinout celou řadu letadel. Motor byl nejslabším článkem, budeme vyrovnat se s avionikou. Naše motory jsou lepší. Letoun bude lepší."Rodina":Četl jsem různé médií. Mé dcery žít v Rusku, oni studovali jen v ruských univerzitách. To samozřejmě neznamená, že nemají kontakt s kolegy. I nadále se učit a pracovat, plynulý ve třech jazycích. Jsem na ně hrdý. Moje dcera se, která nepodniká, nejsou zapojeny do politiky, nebudou stoupat. Diskuse o tom, kde moje dcera pracuje, jsem nikdy nedělal a nebudu, z mnoha důvodů - mimo jiné v otázkách bezpečnosti. Oni nikdy hvězdné děti. Žijí své životy, a to s důstojností.