четверг, 17 декабря 2015 г.

17 grudnia 2015 prezydent Rosji Władimir Putin odbył swoje doroczne konferencję prasową na World Trade Center w Moskwie. Ruposters publikuje najważniejszych ODPOWIEDZI prezydenckich pytania dziennikarzy z różnych krajów: "The przetasowania w rządzie": Traktuję ludzi z opieki. Uważam, że nie jest potrzebna przetasowania, zapobiega. Jeśli jest coś komuś nie działa, za które jestem odpowiedzialny, także i to moja wina. Uważamy, że wraz z rządem w celu poprawy struktury. Takie plany są, ale nie są dramatyczne, nie mają charakteru osobowości.

"Konflikt z Turcją":Wierzymy, że działania władz tureckich - to nie jest nieprzyjazny i wrogie działania. Co rozgniewany nas: Co w takich przypadkach - podnieść słuchawkę i zadzwonić. Zamiast tego, natychmiast uciekł do Brukseli, NATO zaczęło chować się za. Creeping islamizacji z którego Ataturk zamienił się w grobie, powiedziała, że ​​w Turcji nie są bojownicy, a następnie są one za pomocą skoku bezwizowego wjazdu i rozpuścić. Jeśli Turecki przywództwo postanowił lizać Amerykanów w jednym miejscu, nie wiem, czy tak było, czy to Amerykanie. Przy obecnym tureckim przywództwa nasze trudne lub praktycznie niemożliwe do negocjacji."Na stałej bazy w Syrii":Podstawa jest poważnym infrastruktury niezbędnej do inwestowania pieniędzy tam. I dlaczego zachować to wszystko pod kontrolą? Nie mieliśmy rakiet średniego zasięgu - mamy je wszystkie zniszczone, ponieważ były one tylko na ziemi. Amerykanie zniszczyli, że był na ziemi, ale "tamagavki" morze i lewo avianositelyah. Nie mieliśmy, teraz mamy. Jeśli ktoś ma dostać to i tak dostaniemy."Konflikt w Donbasu":Nigdy nie powiedział, że nie ma zaangażowane w sferze wojskowej osób i rozwiązania niektórych zadań. Ale tam regularne wojska rosyjskie. Poczuj różnicę. Wspomniałeś, dwie lub trzy osoby, które oferują mi i wtedy nazywa się długą listę tych, do których. Myślę, że wymiana powinna być równa. Jeśli zmiany, to trzeba zmienić "wszystko dla wszystkich". Nie jesteśmy zainteresowani zaostrza konflikt. Wręcz przeciwnie, jesteśmy zainteresowani w tym, że on tak szybko, jak to możliwe, ale nie kosztem życia ludzkiego."Po zamordowaniu Niemcowa":I znał go osobiście, a my nie zawsze mu złe nastawienie. I coś z tym zrobić w ogólnych nigdy nie psuć stosunków. On wybrał drogę walki politycznej, osobistych ataków, i tak dalej. Ale ja jestem przyzwyczajony do niego - nie jest sam. Ale to nie znaczy, że człowiek powinien być zabity. I nigdy nie zaakceptuje. Ta zbrodnia powinna zostać zbadana, sprawcy ukarani, kto to był. Nikt nie będzie się pokrywać, ale musimy poczekać do badania obiektywnych danych."Kryzys":Popieram politykę banku centralnego w celu zapewnienia stabilności makroekonomicznej. Nie można obniżyć stawkę za pomocą środków administracyjnych. Kursy zagraniczne są niższe, ale i inne problemy. Mamy groźbę inflacji, a oni zagrożenie deflacją. Aby obniżyć stawkę, nie należy cisza na Bank Centralny, jak w czasach sowieckich, i pomóc rząd i Bank Centralny, aby obniżyć ryzyko inflacyjne."Och," Platon ":Trzeba spojrzeć na problem. Wszystkie podatki nie są czyjeś kieszeni, a 100% do Funduszu Drogowego Federacji Rosyjskiej. A stamtąd wszystkie opłaty do grosza przychodzi do regionów. Pochodzę z rodziny robotniczej, wiem, że ludzie [] wstrzykiwany kierowców ciężarówek, ale konieczne jest pozostawienie "szarych schematów". Musimy im pomóc. Konieczne jest, aby anulować podatkiem drogowym dla ciężkich, którzy są zmuszeni do płacenia za przebieg. Mam nadzieję, że rząd przyjmie ustawę na początku 2016 roku. 
"Na premie dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw państwowych":Pierwsza osoba [spółki publiczne] - Powiedziałem im, że nie powiedziałem, mam nadzieję, że mnie słyszy - może być częścią ich dochodów, muszą zapewnić, że menedżerowie niższego szczebla wszystkie zostały zapłacone, jak powinien, według standardów światowych, niektóre z tych dochodów może wysłać i na cele charytatywne. Oni nie stać się ubogim.

"W przyszłości IL-96":Dopiero teraz było ważnym wydarzeniem. Powstał PD-14 silnik. Jest to pierwszy produkt tego typu od końca lat 80-tych, wielkie osiągnięcie naszych konstruktorów silników. To sprawia, że ​​możliwe, aby rozwijać nasz samolot i na. Cechy IL-96 pozwoliło nam opracować całą gamę samolotów. Silnik był najsłabszym ogniwem, będziemy radzić sobie z awioniki. Nasze silniki są lepsze. Samolot będzie lepiej.


"Rodzina":Czytałem różne media. Moje córki mieszkają w Rosji, są badane tylko w rosyjskich uniwersytetów. To, oczywiście, nie znaczy, że nie mają kontaktu z kolegami. Oni nadal uczyć się i pracować, biegle w trzech językach. Jestem z nich dumny. Moja córka nie prowadzi działalności gospodarczej, nie są one zaangażowane w politykę, nie będą wspinać. Dyskusja o tym, gdzie moja córka pracuje, nigdy nie robiłem i nie będę, z wielu powodów - w tym w kwestiach bezpieczeństwa. Oni nigdy nie były gwiezdne dzieci. Żyją oni swoje życie i zrobić to z godnością.