понедельник, 21 декабря 2015 г.

17. prosinca 2015 Ruski predsjednik Vladimir Putin održao svoju godišnju konferenciju za novinare na World Trade Center u Moskvi. Ruposters objavljuje najvažnijih odgovore predsjedničke pitanja novinara iz različitih zemalja: "Preustroj u vladi":

Tretiram ljude s pažnjom. Vjerujem da je rekonstrukcija nije potreban, to sprečava. Ako postoji nešto što netko ne radi, za koje sam odgovoran, također, i to je moja krivnja. Mislimo zajedno s vladom kako bi se poboljšala struktura. Takvi planovi su, ali nisu dramatični, oni nemaju karakter ličnosti."Sukob s Turskom":Vjerujemo da postupci turskih vlasti - ovo nije neprijateljski i neprijateljski čin. Ono što nas je razljutilo: Što se u tim slučajevima - podići telefon i nazvati. Umjesto toga, odmah pobjegao u Bruxellesu, NATO je počeo skrivati ​​iza. Puzanje islamizacije iz koje Ataturk pretvorio više u grobu, rekla je da je u Turskoj postoje militanti, a onda su se pomoću bezviznog režima, ući i otopiti. Ako turska vodstvo odlučilo lizati Amerikance na jednom mjestu, ne znam da li oni učinili, da li je Amerikance. Sa sadašnje turske vodstva naše teško ili gotovo nemoguće pregovarati."Na stalnim sjedištem u Siriji":Baza je ozbiljna infrastrukture potrebno uložiti novac tamo. I zašto mi to sve držati pod kontrolom? Nismo imali srednjeg dometa - imamo ih sve uništili, jer su oni bili samo na terenu. Amerikanci uništili koji je bio na terenu, ali "tamagavki" na more i avianositelyah lijevo. Nismo imali, sada imaju. Ako netko ima da ga, i tako ćemo dobiti."Sukob u Donbas":Mi nikada nije rekao da ne postoje uključeni u vojnoj sferi ljudi i rješavanje određenih zadataka. No, ruski redovni vojnici tamo. Osjetite razliku. Spomenuli ste dva ili tri osobe koje me nude, a zatim nazvao dug popis onih kojima. Mislim da je razmjena treba biti jednaka. Ako promijenite, onda morate promijeniti "sve za sve". Mi nismo zainteresirani za pogoršava sukob. Naprotiv, mi smo zainteresirani u činjenici da je dopušteno u najkraćem mogućem roku, ali ne na štetu ljudskih života."Na ubojstva Nemtsov":Bio sam upoznat s njim osobno, a mi ne uvijek ga imati s lošim stavom. Radim nešto s njim u općim nikada nije pokvariti odnose. On je izabrao put političke borbe, osobnih napada, i tako dalje. Ali ja sam se na to - on nije jedini. No, to ne znači da osoba treba biti ubijen. Nikada neću prihvatiti. Ovaj zločin treba istražiti, počinitelji kažnjeni, tko god to bio. Nitko neće pokriti, ali moramo pričekati istragu objektivnih podataka."Kriza":Podržavam politiku središnje banke da osigura makroekonomsku stabilnost. Ne možete smanjiti stopu po administrativnim putem. Overseas stope su niže, ali i drugih problema. Imamo prijetnju inflacije, a oni imaju prijetnju deflacije. Smanjiti stopu, da ne bi trebali šutnja o Centralnoj banci, kao u sovjetskim vremenima, i pomoći vlada i središnja banka smanjiti rizik inflacije."Oh," Platon ":Morate gledati u problem. Svi porezi nisu nečiji džep, i 100% na cestu fondu Ruske Federacije. A od tamo sve naknade za denar pitanju regijama. Dolazim iz radničke obitelji, znam da muškarci [Vozači kamiona] ubrizgava, ali je potrebno da napusti "siva shema". Mi im mora pomoći. Potrebno je otkazati vozila porez motora za teške koji su prisiljeni platiti za kilometražu. Nadam se da će Vlada preuzeti zakon početkom 2016."Na bonuse na vrh upravljanja državnim poduzećima":Prva osoba [javnih poduzeća] - Rekao sam im da nisam rekao, nadam se da me čuju - može biti dio svojih prihoda, moraju osigurati da menadžeri sve su plaćeni, kao što bi trebao, po svjetskim standardima niže razine, neki od ovih prihoda mogao poslati i ljubavi. Oni bi to ne postanu siromašni."Na budućnost IL-96":Tek sada je bio važan događaj. To je izrađen od PD-14 motor. Ovo je prvi proizvod takve vrste od kraja 80-ih godina, veliki uspjeh naših motora graditelja. To ga čini moguće razviti naše zrakoplove i na. Značajke IL-96 nam je omogućilo da razvije čitav niz zrakoplova. Motor je bio najslabija karika, mi ćemo se nositi s avionike. Naši motori su bolji. Zrakoplov će biti bolje."Obitelj":Čitala sam različite medije. Moje kćeri žive u Rusiji, oni su proučavali samo u ruskim sveučilištima. To, naravno, ne znači da oni nemaju kontakt s kolegama. Oni i dalje učiti i raditi, tečno govori tri jezika. Ja sam ponosan na njih. Moja kći nije angažiran u poslovanju, oni nisu uključeni u politiku, neće uspeti. Razgovarajte o tome gdje je moja kći radi, nikada nisam učinio, a ja neću, iz više razloga - uključujući o sigurnosnim pitanjima. Oni nikada nisu bili zvjezdani djece. Oni žive svoje živote i to s dostojanstvom.