суббота, 19 декабря 2015 г.

Դեկտեմբեր 17, 2015 Ռուսաստանի նախագահ Վլադիմիր Պուտինը անցկացրել է իր ամենամյա մամուլի ասուլիս է Առեւտրի համաշխարհային կենտրոնի Մոսկվայում. Ruposters հրատարակում է առավել կարեւոր պատասխան նախագահական լրագրողների հարցերին տարբեր երկրներում: "The վերադասավորումների կառավարությունում":

Եմ վերաբերվում մարդկանց հետ խնամքով. Կարծում եմ, որ այս փոփոխությունները պետք չէ, այն կանխում է. Եթե ​​կա մի բան, ինչ - որ մեկը չի աշխատում, որի համար ես եմ պատասխանատու, նույնպես, եւ դա իմ մեղքն է. Մենք կարծում ենք, իշխանության հետ միասին, ինչպես նաեւ բարելավել կառուցվածքը. Նման ծրագրերը, բայց նրանք չեն դրամատիկ, որ նրանք չեն բնույթ անձերի.«Հակամարտությունը Թուրքիայի հետ":Մենք հավատում ենք, որ գործողությունները Թուրքիայի իշխանություններին, սա չէ անբարենպաստ է եւ թշնամական գործողություն. Ինչ է զայրացրել մեզ, թե ինչ անել այդ դեպքերում, վերցնել հեռախոսը եւ զանգահարել. Փոխարենը, անմիջապես փախել Բրյուսել, ՆԱՏՕ-սկսեցին թաքցնել ետեւում. Creeping իսլամացումը որից Աթաթուրքը շրջվել է իր գերեզմանում, նա նշել է, որ Թուրքիայում կան գրոհայիններ, եւ ապա նրանք օգտվում են վիզային ճանապարհորդության, մուտք գործել եւ լուծարել. Եթե ​​Թուրքիայի ղեկավարությունը որոշել է լիզում ամերիկացիներին մեկ վայրում, ես չգիտեմ, թե արդյոք նրանք, թե արդյոք դա ամերիկացիներին. Հետ ներկայիս Թուրքիայի ղեկավարության մեր դժվար կամ գրեթե անհնար է բանակցել.«Ին հաստատուն բազայի Սիրիայում":Բազային է լուրջ ենթակառուցվածք Անհրաժեշտ է ներդնել գումար չկա. Եվ ինչու ենք մենք պահել այն ամենը վերահսկողության տակ. Մենք չէինք ունենա միջին շառավղով հրթիռներ - մենք պետք է նրանց բոլորը ոչնչացվել, քանի որ նրանք ոչ միայն եղել է գետնին. Ամերիկացիները ոչնչացրել է, որ եղել է գետնին, սակայն, «tamagavki» ծովը եւ avianositelyah ձախ. Մենք չենք ունեցել, հիմա ունեն. Եթե ​​որեւէ մեկը պետք է ստանալ այն, եւ մենք պետք է ստանալ.«Հակամարտությունը է Դոնբասի":Մենք երբեք չենք ասել է, որ չկան մարդիկ, որոնք ներգրավված են ռազմական ոլորտում եւ լուծել որոշակի խնդիրներ. Սակայն ռուսական կանոնավոր զորքերը այնտեղ. Զգա տարբերությունը. Դուք նշեցիք երկու կամ երեք մարդկանց, ովքեր առաջարկում ինձ, եւ կանչեց երկար ցուցակը, ովքեր ում. Կարծում եմ, որ բորսան պետք է լինի համարժեք: Եթե ​​դուք փոխում, ապա դուք պետք է փոխել «բոլոր բոլորի համար». Մեզ չեն հետաքրքրում սրում են հակամարտությունը. Ընդհակառակը, մենք շահագրգռված ենք, որ այն փաստը, որ նա թույլ է տվել, ինչպես արագ, որքան հնարավոր է, բայց ոչ հաշվին մարդկային կյանքում.«Հայաստանի սպանության Նեմցովի":Ես ծանոթացել նրա հետ անձամբ, եւ մենք միշտ չէ, որ նրան վատ վերաբերմունքի. Ես ինչ - որ բան դրա հետ ընդհանուր երբեք չի փչացնել հարաբերությունները. Նա ընտրել է մի ճանապարհ քաղաքական պայքարի, անձնական վիրավորանքներ, եւ այլն: Բայց ես չեմ օգտագործել այն, նա միայնակ չէ. Բայց սա չի նշանակում, որ մի մարդ, պետք է սպանել. Ես երբեք չեմ ընդունում. Այս հանցագործությունը պետք է հետաքննվի, իսկ մեղավորները պատժվեն, ով էր. Ոչ ոք չի պատրաստվում է ծածկել, բայց մենք պետք է սպասել հետաքննության օբյեկտիվ տվյալները.«Ճգնաժամը":Ես աջակցում եմ քաղաքականությունը Կենտրոնական բանկի ապահովել մակրոտնտեսական կայունությունը. Դուք չեք կարող իջեցնել տոկոսադրույքը վարչական միջոցներով. Overseas տեմպերը ցածր են, բայց նրանք եւ այլ խնդիրներ: Մենք ունենք սպառնալիքը գնաճի, եւ նրանք ունեն սպառնալիք գնանկման: Իջեցնել տոկոսադրույքը, որ դուք պետք չէ գաղտնի է Կենտրոնական բանկի, ինչպես նաեւ խորհրդային ժամանակներում, եւ օգնել կառավարությունն ու Կենտրոնական բանկը գնաճի զսպմանը ռիսկերը.«Oh," Plato »:Դուք պետք է նայենք դեպի խնդրի. Բոլոր հարկերը չեն մեկի գրպանում, եւ 100% - ը ճանապարհային հիմնադրամի Ռուսաստանի Դաշնության. Եվ կան բոլոր վճարները է կոպեկ գալիս է մարզերում: Ես գալիս է մի աշխատանքային կարգի ընտանիքում, ես գիտեմ, որ մարդիկ բեռնատար մեքենաների վարորդները] ներարկել, բայց դա անհրաժեշտ է թողնել «մոխրագույն սխեմաները»: Մենք պետք է օգնենք նրանց: Անհրաժեշտ է չեղյալ համարել Ավտոմոբիլային հարկը ծանր, ովքեր ստիպված են վճարել դրա համար կիլոմետրաժը. Հուսով եմ, որ կառավարությունը կունենա օրենքը 2016-ի սկզբին.«On բոնուսների սկիզբ կառավարման պետական ​​ընկերությունների":Առաջին մարդը, [հանրային ընկերություններ] - Ես նրանց ասացի, որ դա չի ասում, ես հույս ունեմ, որ նրանք լսում են ինձ, - կարող է լինել մի մասը իրենց եկամուտների, նրանք պետք է ապահովել, որ ցածր մակարդակի ղեկավարները բոլոր վճարվել, քանի որ այն պետք է, ըստ միջազգային չափանիշների, ոմանք այս եկամտի կարող է ուղարկել եւ գթությամբ: Նրանք դա չի դառնա աղքատ.«Հայաստանի ապագայի IL-96»:Միայն հիմա կարեւոր իրադարձություն է. Այն ստեղծվել է PD-14 շարժիչը. Սա առաջին արտադրանքը իր տեսակի, քանի որ ավարտին 80-ականների, մեծ ձեռքբերում մեր շարժիչների շինարարներ. Սա ստիպում է, որ հնարավոր է զարգացնել մեր ինքնաթիռներ եւ. Նկարագրություն IL-96 թույլ տվեց զարգացնել մի շարք ինքնաթիռներ. Շարժիչը էր ամենաթույլ օղակն է, մենք պետք է հաղթահարել ավիացիոն: Մեր շարժիչներ են ավելի լավ. Ինքնաթիռը կլինի ավելի լավը:«Ընտանիք»:Ես կարդացի տարբեր լրատվամիջոցների. Իմ դուստրերը, ապրում է Ռուսաստանում, նրանք սովորել են միայն Ռուսաստանի բուհերում. Սա, իհարկե, չի նշանակում, որ նրանք չեն կապ գործընկերների հետ. Նրանք շարունակում են սովորել ու աշխատել, տիրապետում է երեք լեզուներով. Ես հպարտ եմ նրանց. Աղջիկս չի զբաղվում բիզնեսով, նրանք չեն ներգրավված են քաղաքականության մեջ, նրանք չեն բարձրանալ. Խոսել, թե որտեղ իմ աղջիկը աշխատում է, ես երբեք չեմ արել, եւ ես չէ, բազմաթիվ պատճառներով, այդ թվում `անվտանգության հարցերի շուրջ: Նրանք երբեք չեն եղել աստղային երեխաները. Նրանք ապրում են իրենց կյանքը, եւ անել դա արժանապատվորեն.