понедельник, 21 декабря 2015 г.

17. decembris 2015 Krievijas prezidents Vladimirs Putins notika ikgadējā preses konferenci pie Pasaules Tirdzniecības centra Maskavā. Ruposters publicē vissvarīgākais atbildes prezidenta jautājumus žurnālisti no dažādām valstīm:

"Ar valdības pārgrupēšanās": Es pret cilvēkiem ar aprūpi.  Es uzskatu, ka pārgrupēšanās nav vajadzīgs, tas novērš. Ja ir kaut kāds nedarbojas, par kuru es esmu atbildīgs, pārāk, un tā ir mana vaina. Mēs domājam, kopā ar valdību, lai uzlabotu struktūru. Šādi plāni ir, bet tie nav dramatisks, viņiem nav raksturs personību. 
"Konflikts ar Turciju": 
Mēs uzskatām, ka rīcība Turcijas iestādēm - tas nav nedraudzīgu un naidīgi akts. Kāda neapmierināta mums: Ko šādos gadījumos - uzņemt tālruni un zvanu. Tā vietā, nekavējoties aizbēga uz Briseli, NATO sāka slēpties aiz. Ložņu Islamization no kura Ataturk apgāzies viņa kapa, viņa teica, ka Turcijā ir kaujinieki, un tad tie izmanto bezvīzu režīmu, ievadiet un izšķīdina. Ja Turcijas vadība nolēma laizīt amerikāņiem vienā vietā, es nezinu, vai viņi to darīja, vai tas ir amerikāņiem. Ar pašreizējo Turcijas vadību mūsu grūti vai gandrīz neiespējami vienoties.
 "Par pastāvīgo bāzi Sīrijā": 
Bāze ir nopietna infrastruktūra, kas nepieciešama, lai ieguldītu naudu tur. Un kāpēc mēs turpinām to visu kontrolē? Mums nebija vidēja darbības rādiusa raķetes - mēs tos visus iznīcināt, jo tie bijuši tikai uz zemes. Amerikāņi iznīcināja kas bija uz zemes, bet "tamagavki" uz jūru un avianositelyah kreisi. Mums nav bijis, tagad ir. Ja kāds ir, lai saņemtu to, un tāpēc mēs iegūtu. 
"In Donbas konflikts": 
Mēs nekad teica, ka nav iesaistīti militārajā jomā cilvēki un risināt konkrētus uzdevumus. Bet Krievijas regulārie karaspēks tur. Sajust atšķirību. Jūs minējāt divi vai trīs cilvēki, kas piedāvā mani un sauca garu sarakstu ar tiem, kam. Es domāju, ka apmaiņa būtu līdzvērtīgs. Ja jūs maināt, tad jums ir nepieciešams mainīt "visi par visiem". Mēs neesam ieinteresēti saasinot konfliktu. Gluži pretēji, mēs esam ieinteresēti par to, ka viņš bija atļauts, cik drīz vien iespējams, bet ne rēķina cilvēku dzīvību. 
"Par slepkavību Ņemcovs": 
Man bija iepazinies ar viņu personīgi, un mēs ne vienmēr ir viņu ar sliktu attieksmi. Es kaut ko darīt ar to vispārīgi nekad nav sabojāt attiecības. Viņš ir izvēlējies ceļu politiskās cīņas, personas uzbrukumiem, un tā tālāk. Bet es esmu, ko izmanto, lai tā - viņš nav viens pats. Bet tas nenozīmē, ka personai ir jānogalina. Es nekad pieņemt. Šis noziegums ir jāizmeklē, vainīgie jāsoda, kurš tas bija. Neviens gatavojas segt, bet mums ir jāgaida izmeklēšanas objektīviem datiem.
 "Krīze": 
Es atbalstu politiku Centrālās bankas, lai nodrošinātu makroekonomisko stabilitāti. Jūs nevarat samazināt likmi ar administratīviem līdzekļiem. Aizjūras likmes ir zemākas, bet tās un citas problēmas. Mums ir draudus inflāciju, un tie ir draudus deflācijas. Lai samazinātu likmi, jums nevajadzētu kuš par Centrālo banku, kā padomju laikos, un palīdzēt valdībai un Centrālajai bankai samazināt inflācijas riskus. 
"Ak," Plato ": 
Jums ir nepieciešams izpētīt šo problēmu. Visi nodokļi nav kāds kabatas, un 100% no autoceļu fonda Krievijas Federācijas. Un no turienes visas maksas uz santīma nāk reģioniem. Es nāku no strādnieku šķiras ģimenes, es zinu, ka vīrieši [kravas automašīnu vadītājiem] pildītas, bet tas ir nepieciešams atstāt "pelēkās shēmas". Mums ir jāpalīdz viņiem. Tas ir nepieciešams, lai atceltu mehānisko transportlīdzekļu nodokli par smago, kuri ir spiesti maksāt par nobraukumu. Es ceru, ka valdība veiks likumu 2016. gadā sākumā. 
"Par prēmijas valsts uzņēmumu augstākā vadība": 
Pirmā persona [valsts uzņēmumi] - es viņiem teicu, ka neteica, es ceru, ka viņi mani dzirdi - varētu būt daļa no viņu ienākumiem, tām jānodrošina, ka zemāka līmeņa vadītāji visi tika izmaksāti kā vajadzētu, pēc pasaules standartiem, daži no šiem ienākumiem varētu sūtīt un labdarībai. Viņi tas nekļūtu slikts. 
"Par nākotni IL-96": 
Tikai tagad bija svarīgs notikums. Tā tika izveidota PD-14 dzinēju. Šis ir pirmais produkts no tās veida, jo beigās 80s, ir liels sasniegums mūsu dzinēju celtniekiem. Tas dod iespēju attīstīt mūsu lidmašīnas, un vēl. Features IL-96 ļāva mums izstrādāt virkni lidmašīnas. Dzinējs bija vājākais posms, mēs galā ar aviācijas. Mūsu dzinēji ir labāk. Gaisa kuģis būs labāk. 
"Ģimene": 
Es izlasīju dažādus medijus. Manas meitas dzīvo Krievijā, viņi pētīja tikai krievu augstskolās. Tas, protams, nenozīmē, ka tiem nav kontakta ar kolēģiem. Viņi turpina mācīties un strādāt, brīvi pārvalda trīs valodas. Es esmu lepns par viņiem. Mana meita nav iesaistīts uzņēmējdarbībā, viņi nav iesaistīti politikā, tie netiks kāpt. Runāt par to, kur mana meita strādā, es nekad neesmu darījis, un es ne, daudzu iemeslu dēļ - tostarp par drošības jautājumiem. Viņi nekad nav bijuši Zvaigžņu bērni. Viņi dzīvo savu dzīvi un darīt to ar cieņu.