суббота, 19 декабря 2015 г.

17 დეკემბერს, 2015 წელს რუსეთის პრეზიდენტმა ვლადიმერ პუტინმა გამართა თავის ყოველწლიურ პრესკონფერენციაზე მსოფლიო სავაჭრო ცენტრი მოსკოვში. Ruposters აქვეყნებს ყველაზე მნიშვნელოვანი პასუხი საპრეზიდენტო ჟურნალისტების კითხვებს სხვადასხვა ქვეყნებიდან: "მთავრობაში, რომ ხელისუფლებაში"


მე მკურნალობა ადამიანები ზრუნვა. მე მჯერა, რომ ცვლილებები არ არის საჭირო, ეს ხელს უშლის. თუ არსებობს რაღაც ვინმე არ მუშაობს, რომელიც მე ვარ პასუხისმგებელი, ძალიან, და ეს ჩემი ბრალია. ჩვენ ვფიქრობთ, რომ ხელისუფლებასთან ერთად, რათა გააუმჯობესოს სტრუქტურა. ასეთი გეგმები, მაგრამ ისინი არ არიან დრამატული, მათ არ აქვთ ხასიათი პიროვნებებს."კონფლიქტი ერთად თურქეთში":ჩვენ გვჯერა, რომ ქმედებები თურქეთის ხელისუფლების - ეს არ არის არამეგობრული და მტრული აქტი. რა აღაშფოთა us: რა გავაკეთოთ ამ შემთხვევაში - შეარჩიო ტელეფონით და მოვუწოდებთ. ამის ნაცვლად, მაშინვე გაიქცა ბრიუსელში, ნატო-ს დაიწყო დამალვა უკან. მცოცავი ისლამიზაცია, რომლებიც ათათურქის გადაბრუნდა მისი საფლავი, მან განაცხადა, რომ თურქეთში სამხედროები არიან, და მაშინ ისინი გამოყენებით უვიზო მიმოსვლის, შეიტანეთ და დაითხოვოს. იმ შემთხვევაში, თუ თურქული ხელმძღვანელობამ გადაწყვიტა, რომ lick ამერიკელები ერთ ადგილას, მე არ ვიცი, თუ ისინი არ, არის თუ არა ეს ამერიკელები. მიმდინარე თურქეთის ლიდერობა ჩვენი რთული და პრაქტიკულად შეუძლებელია მოლაპარაკება."საქართველოს ფიქსირებული ბაზა სირიაში":ბაზის არის სერიოზული ინფრასტრუქტურა საჭირო ინვესტირებას ფული იქ. რატომ ჩვენ ეს ყველაფერი კონტროლის ქვეშ? ჩვენ არ გვაქვს საშუალო რადიუსის რაკეტები - ჩვენ მათ ყველა განადგურდა, რადგან მათ არ მხოლოდ ადგილზე. ამერიკელები განადგურდა, რომ იყო ადგილზე, მაგრამ "tamagavki" ზღვა და avianositelyah მარცხენა. ჩვენ არ გვქონდა, ახლა. თუ ვინმეს უნდა მიიღოს ის, და ამიტომ ჩვენ მისაღებად."კონფლიქტი დონბასის":ჩვენ არასდროს გვითქვამს, რომ არ არსებობს ადამიანი ჩართული სამხედრო სფეროში და გადაწყვიტოს გარკვეული ამოცანები. მაგრამ რუსეთის რეგულარული ჯარი. იგრძენით განსხვავება. თქვენ ახსენეთ, ორი ან სამი ადამიანი, რომელიც გთავაზობთ ჩემთვის და შემდეგ მოუწოდა გრძელი სია, ვისაც. მე ვფიქრობ, რომ გაცვლა უნდა იყოს ექვივალენტს. თუ შეცვლის, მაშინ თქვენ უნდა შეცვალოს "ყველა". ჩვენ არ ვართ დაინტერესებული აიცილოს კონფლიქტი. პირიქით, ჩვენ დაინტერესებული ვართ იმაში, რომ მას ეძლეოდა, რაც შეიძლება მალე, მაგრამ არა ხარჯზე ადამიანის სიცოცხლე."მკვლელობის ნემცოვი":მე გაეცნო მას პირადად და ჩვენ ყოველთვის არ აქვს მას ცუდი დამოკიდებულება. მე რაღაც ეს ზოგადად არასდროს არ გააფუჭა ურთიერთობა. მან აირჩია გზა, პოლიტიკურ ბრძოლაში პირადი თავდასხმები, და ასე შემდეგ. მაგრამ მე შევეჩვიეთ - ის მარტო არ არის. მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ ადამიანი უნდა მოკლა. მე არასოდეს არ მიიღოს. ეს დანაშაული უნდა იქნას გამოძიებული, დამნაშავეები დასჯილი, ვინც არ უნდა იყო. არავინ აპირებს მოიცავს, მაგრამ ჩვენ უნდა დაველოდოთ გამოძიებას ობიექტური მონაცემები."კრიზისი"მე მხარს პოლიტიკის ცენტრალური ბანკის მაკროეკონომიკური სტაბილურობის უზრუნველსაყოფად. თქვენ არ შეგიძლიათ დაწევა განაკვეთი ადმინისტრაციული წესით. უცხოური განაკვეთები დაბალია, მაგრამ ისინი და სხვა პრობლემებს. ჩვენ გვყავს ინფლაციის საფრთხეს, და მათ აქვთ დეფლაციის საფრთხე. ქვედა განაკვეთი, თქვენ არ უნდა hush ცენტრალური ბანკის, როგორც საბჭოთა დროს, და დაეხმაროს საქართველოს მთავრობას და ცენტრალური ბანკის შეამცირონ ინფლაციის რისკები."ო", პლატონის ":თქვენ უნდა შევხედოთ პრობლემას. ყველა გადასახადები არ ვიღაცის ჯიბეში, და 100% საგზაო ფონდი, რუსეთის ფედერაციის მიერ. და იქიდან ყველა გადასახადი უნდა Penny შეეხება რეგიონებს. მე მოვდივარ სამუშაო კლასის ოჯახში, მე ვიცი, რომ მამაკაცებს [სატვირთო მძღოლები] გაუკეთეს, მაგრამ აუცილებელია, რომ დატოვოს "ნაცრისფერი სქემები". ჩვენ უნდა დავეხმაროთ მათ. აუცილებელია გააუქმოს ავტომობილი საგადასახადო მძიმე, რომლებიც იძულებულნი არიან გადაიხადონ გარბენი. იმედი მაქვს, რომ მთავრობა მიიღებს კანონის დასაწყისში 2016."საქართველოს პრემიების დაბრუნება მართვის სახელმწიფო კომპანიების":პირველი პირი, [საჯარო კომპანიების] - მე მათ ვუთხარი, რომ ეს არ ვთქვა, მე იმედი მაქვს, რომ მოესმინა ჩემთვის - შეიძლება იყოს ნაწილი მათი შემოსავალი, მათ უნდა უზრუნველყონ, რომ ქვედა დონის მენეჯერები ყველა გადახდილი, როგორც უნდა, მსოფლიოს სტანდარტებს, ზოგიერთი ეს შემოსავალი შეიძლება გაგზავნას და საქველმოქმედო. ისინი, რომ ეს არ გახდეს ცუდი."საქართველოს მომავალი IL-96":მხოლოდ ახლა იყო მნიშვნელოვანი მოვლენა. იგი შეიქმნა PD-14 ძრავა. ეს არის პირველი პროდუქტი სახის დასრულების შემდეგ, 80-იან წლებში, დიდი მიღწევაა ჩვენი ძრავა მშენებლები. ეს საშუალებას იძლევა, რომ განვავითაროთ ჩვენი თვითმფრინავი და. მახასიათებლები IL-96 მოგვცა განვითარდეს მთელი რიგი თვითმფრინავი. ძრავა იყო ყველაზე სუსტი რგოლი, ჩვენ გაუმკლავდეს ავიონიკა. ჩვენი ძრავები უკეთესი. თვითმფრინავი, უკეთესი იქნება."ოჯახი":წავიკითხე სხვადასხვა მედია. ჩემი ქალიშვილი ცხოვრობს რუსეთში, მათ შეისწავლეს მხოლოდ რუსულ უნივერსიტეტებში. ეს, რა თქმა უნდა, არ ნიშნავს იმას, რომ მათ არ აქვთ კონტაქტი კოლეგებს. ისინი გაგრძელდება ისწავლოს და იმუშაოს, ფლობს სამ ენაზე. მე ვამაყობ მათ. ჩემი შვილი არ არის ჩართული ბიზნესში, ისინი არ არიან პოლიტიკაში, ისინი არ ასვლა. ვისაუბროთ, სადაც ჩემი შვილი მუშაობს, მე არასოდეს კეთდება და მე არა, მრავალი მიზეზის გამო, მათ შორის - უსაფრთხოების საკითხებზე. ისინი არასოდეს ყოფილან ვარსკვლავური ბავშვები. ისინი ცხოვრობენ მათი ცხოვრება და ამას ღირსეულად.