суббота, 19 декабря 2015 г.

17 декември 2015 г. Руският президент Владимир Путин проведе годишното си пресконференция в Световния търговски център в Москва. Ruposters публикува най-важните отговори президентските въпроси на журналисти от различни страни: "The рокади в правителството":

Аз се отнасяме към хората с грижа. Аз вярвам, че разместването не е необходим, той предотвратява. Ако има нещо, което някой не работи, за които аз отговарям, също, и това е по моя вина. Смятаме, че заедно с правителството, за да се подобри структурата. Тези планове са, но те не са драматични, те нямат характера на личността."Конфликтът с Турция":Ние вярваме, че действията на турските власти - това не е неприятелски и враждебно действие. Какво ни ядоса: какво правите в тези случаи - да вдигне телефона и да се обади. Вместо това, веднага избягал в Брюксел, НАТО започна да се скрие зад. Пълзяща ислямизация, от която Ататюрк преобърна в гроба си, тя каза, че в Турция има екстремисти, а след това те се използват за безвизово пътуване, влиза и се разтваря. Ако турското ръководство е решило да оближе американците на едно място, аз не знам дали те направиха, независимо дали е на американците. При сегашната турска ръководството ни е трудно или почти невъзможно да се преговаря."На определената база в Сирия":Базата е сериозна инфраструктура, необходима, за да се инвестират пари там. И защо ни е всичко това държи под контрол? Ние нямахме ракети със среден обсег - имаме ги погуби всички, защото те са били само на земята. Американците унищожени, че е бил на земята, но "tamagavki" морето и avianositelyah отляво. Не сме имали, сега имаме. Ако някой трябва да го получи, и така ние ще се заемем."Конфликтът в Донбас":Ние никога не е казвал, че няма хора, участващи във военната сфера и решаване на определени задачи. Но руските войски редовни там. Почувствайте разликата. Споменахте, двама или трима души, които ме предлагат и след това нарича дългия списък на тези, на които. Мисля, че размяната трябва да е еквивалентна. Ако промените, тогава ще трябва да се промени "Всички за всички". Ние не се интересуваме от изострянето на конфликта. Напротив, ние сме заинтересовани в това, че той си позволява възможно най-скоро, но не за сметка на човешки живот."На убийството на Немцов":Бях запознаят с него лично и ние не винаги го има с лошо отношение. Аз правя нещо с него в общи никога не развалят отношенията. Той е избрал пътя на политическата борба, лични нападки, и така нататък. Но аз съм свикнал с него - той не е сам. Но това не означава, че човек трябва да бъде убит. Аз никога няма да приеме. Това престъпление трябва да бъдат разследвани, извършителите наказани, който и да беше. Никой няма да покрие, но ние трябва да се изчака разследването на обективни данни."Кризата":Аз подкрепям политиката на централната банка да гарантира макроикономическа стабилност. Вие не можете да намалите скоростта с административни средства. Отвъдморските проценти са по-ниски, но те и други проблеми. Имаме заплахата от инфлация, и те имат заплахата от дефлация. За да се намали скоростта, не трябва да замълчи за централната банка, както и в съветско време, и ще помогне на правителството и Централната банка да намали инфлационните рискове."О," Платон ":Трябва да погледнем на проблема. Всички данъци не са джоба на някого, и 100% на Пътния фонд на Руската федерация. И от там всички такси до стотинка идва на регионите. Аз идвам от семейство от работническата класа, аз знам, че мъжете [шофьори на камиони] инжектирани, но е необходимо да се остави на "сиви схеми". Ние трябва да им помогнем. Необходимо е да се отмени данъка моторно превозно средство за тежък, които са принудени да плащат за пробег. Надявам се, че правителството ще вземе закона в началото на 2016."На бонуси на топ мениджмънта на държавните фирми":Първият човек, [публични дружества] - Казах им, че той не е казал, аз се надявам те да ме чуе - може да е част от доходите си, те трябва да гарантират, че управителите на по-ниско ниво всички са платени, както би трябвало, според световните стандарти, някои от тези приходи биха могли да изпращат и за благотворителност. Те не би това да стане лошо."За бъдещето на IL-96":Само че сега е важно събитие. Той е създаден PD-14 двигател. Това е първият по рода си продукт, тъй като в края на 80-те години, е голямо постижение на нашите строители на двигателя. Това дава възможност за развитие на нашите самолети и нататък. Удобства IL-96 ни позволи да се разработи цяла гама от самолети. Двигателят е най-слабото звено, ние ще се справим с авионика. Нашите двигатели са по-добри. Самолетът ще бъде по-добре."Семейството":Четох различни медии. Моите дъщери живеят в Русия, те учи само в руски университети. Това, разбира се, не означава, че те не влизат в контакт с колегите си. Те продължават да се учат и да работят, владее три езика. Горд съм от тях. Дъщеря ми не се занимава с бизнес, те не са ангажирани в политиката, те няма да се катери. Говорете за това къде работи дъщеря ми, аз никога не съм правил и няма да го направя, по много причини - включително по въпросите на сигурността. Те никога не са били звездните деца. Те живеят живота си и да го направи с достойнство.