четверг, 17 декабря 2015 г.

17 Aralık 2015 Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, Moskova'da Dünya Ticaret Merkezi'nde yıllık basın toplantısı düzenledi. Ruposters en önemli yanıtlarını farklı ülkelerden gazetecilerin başkanlık soruları yayınlar: "Hükümette kabine değişikliği": Ben dikkatli insanları tedavi. Ben değişikliği gerekli olmadığını, bu engeller inanıyorum. Varsa bir şey birisi olan ben de, sorumlu olduğum ve bu benim hatam, çalışmıyor. Yapısını iyileştirmek için biz hükümet ile birlikte düşünüyorum. Onlar kişilikleri karakteri yok böyle planlar, ancak dramatik değildir.

"Türkiye ile çatışma":Bu bir düşmanca ve düşmanca hareket değil - biz Türk yetkililerin eylemleri inanıyorum. Ne bizi kızdırdı: bu gibi durumlarda ne - telefon almak ve çağrı. Bunun yerine, derhal Brüksel'e kaçtı, NATO arkasına saklanmak başladı. Atatürk mezarında ters döndü hangi Müslümanlaştırılması sürünen, o Türkiye'de var militanları vardır ve sonra girdikleri ve çözülür, vizesiz seyahat kullanıyor söyledi. Türk liderliği tek bir yerde Amerikalıları yalamak karar verdiyseniz, bunu Amerikalılar, ister yaptılar mı bilmiyorum. Mevcut Türk liderliği ile bizim zor veya pazarlık neredeyse imkansız."Suriye'de sabit tabanında":Baz orada para yatırım için gerekli ciddi bir altyapı olduğunu. Ve neden kontrol altında tüm tutabilirim? Biz orta menzilli füze yoktu - onlar sadece zeminde olmuştur çünkü biz bunları tüm imha var. Amerikalılar deniz ve avianositelyah sol "tamagavki" gerekçesiyle oldu tahrip ama. Biz, olmadı şimdi var. Birisi Eğer almak zorunda ve bu yüzden alırsınız."Donbas çatışma":Biz orada askeri alanda yer alan hiçbir insan ve belirli görevleri çözmek olduğunu söylemedim. Orada Ancak Rus düzenli birlikleri. Farkı hissedin. Sen bana teklif iki veya üç kişiyi söz ve sonra kime olanların uzun bir liste denir. Ben değişim eşdeğer olması gerektiğini düşünüyorum. Eğer değiştirirseniz, o zaman "herkes için tüm" değiştirmeniz gerekir. Biz çatışma exacerbating ilgilenmiyor. Aksine, biz o değil, insan yaşamları pahasına, en kısa sürede izin gerçeği ilgilendi."Nemtsov cinayeti üzerine":Ben şahsen onunla tanışmış oldu ve biz her zaman kötü bir tutum ile ona sahip değilsiniz. Ben değil yağma asla genel ilişkilerde onunla bir şeyler yapmak. O kadar politik mücadelenin, kişisel saldırılar bir yol seçmiş ve gelmiştir. Ama ben buna alışkınım - o yalnız değil. Ama bu kişinin öldürülmesi gerektiğini anlamına gelmez. Ben asla kabul etmeyecektir. Bu suçun soruşturulması gerektiğini, faillerin her kimse, cezalandırılması. Kimse kapsayacak şekilde gidiyor, ama biz objektif verilerin incelenmesi için beklemek gerekiyor."Kriz":Ben makroekonomik istikrarı sağlamak için Merkez Bankası'nın politikasını destekliyoruz. Yönetici yollarla oranını düşürmek olamaz. Yurtdışı oranları daha düşük, ancak ve diğer sorunlar. Biz enflasyon tehdidi var ve onlar deflasyon tehdidi var. Sovyet döneminde olduğu gibi, sen Merkez Bankası hush olmamalıdır oranını düşürmek, hükümet ve Merkez Bankası, enflasyon risklerini azaltmak için yardımcı olmak."Ah," Plato ":Sen sorun haline bakmak gerekir. Tüm vergiler birinin cebinde ve Rusya Federasyonu Yol Fonu% 100 değildir. Ve oradan kuruş tüm ücretler bölgelere geliyor. Ben bir işçi sınıfı bir aileden geliyorum, ben erkek [kamyon sürücüleri] enjekte biliyorum, ama bu "gri şemaları" terk etmek gereklidir. Onlara yardım etmeliyiz. Ağır-kim kilometre için ödemek zorunda için motorlu taşıtlar vergisi iptal etmek gereklidir. Hükümetin başında 2016 yılında yasayı alacağını umuyoruz."Devlet kuruluşlarının üst yönetimine ikramiye Üzerine":Ilk insan [halka açık şirketlerin] - gelirlerinin bir parçası olabilir, hepsi olması gerektiği gibi, dünya standartlarına göre ödendi alt düzey yöneticiler, bu gelirin bir kısmını gönderebilir emin olmalısınız - Bunu ben onlar beni duyuyor umarım, demedim onlara ve sadaka. Onlar bu zavallı hale olmaz."IL-96 geleceği üzerine":Ancak şimdi önemli bir olaydı. Bu PD-14 motorunu oluşturuldu. Bu 80'li, bizim motor üreticileri büyük bir başarı sonundan beri kendi türünde ilk üründür. Bu mümkün bizim uçaklar geliştirmek ve yapar. Özellikler, IL-96 bize uçağın bir dizi geliştirmek için izin verdi. Motor biz aviyonik başa çıkacak, zayıf halkası oldu. Bizim motorları daha iyi. Uçak daha iyi olacak."Aile":Farklı medya okudum. Kızlarım sadece Rus üniversitelerinde okudu, Rusya'da yaşıyor. Bu, tabii ki meslektaşları ile teması yoktur anlamına gelmez. Onlar üç dilde akıcı öğrenmek ve çalışmaya devam eder. Onlarla gurur duyuyorum. Kızım iş yapan değil, onlar siyasete dahil değildir, onlar tırmanmaya olmaz. Güvenlik konularında olmak üzere - birçok nedenden dolayı, ben yapmadım ve yapmayacağım, kızım nerede çalıştığını hakkında konuşun. Onlar yıldız çocukların olmamıştı. Onlar hayatlarını yaşamak ve onuru ile bunu.