четверг, 17 декабря 2015 г.

17 грудня 2015 Президент Росії Володимир Путін провів щорічну прес-конференцію в Центрі міжнародної торгівлі в Москві. Ruposters публікує найбільш важливі відповіді глави держави на запитання журналістів з різних країн: "Про кадрові перестановки в уряді": Я дбайливо ставлюся до людей. Вважаю, що чехарда не потрібна, вона заважає. Якщо щось у когось не виходить, за що я теж несу відповідальність, то це і моя вина. Ми з урядом разом думаємо, як удосконалювати структуру. Такі плани є, але вони не носять драматичний характер, і вони не носять характер персоналій.

"Про конфлікт із Туреччиною":
Ми вважаємо, що дії турецьких властей - це не недружній, а ворожий акт. Що нас обурило: що роблять у цих випадках - знімають трубку і дзвонять. Замість цього, одразу побігли до Брюсселя, стали прикриватися НАТО. Повзуча ісламізація, від якої Ататюрк б у труні перевернувся, вона говорить про те, що в Туреччині з'являються бойовики, а потім вони, використовуючи безвізовий режим, в'їжджають і розчиняються. Якщо в турецькому керівництві вирішили лизнути американців в одне місце, не знаю, чи правильно вони вчинили, чи потрібно це американцям. З чинним турецьким керівництвом нам складно або практично неможливо домовитися. 

"Про постійної бази в Сирії": 
База це серйозна інфраструктура, туди гроші треба вкладати. А навіщо нам там тримати все під контролем? У нас не було ракет середньої дальності - ми їх все знищили, бо вони у нас були тільки на землі. Американці знищили те, що було на землі, але «тамагавк» на морі і на авіаносія залишили. У нас не було, тепер є. Якщо когось треба дістати, ми і так дістанемо. 

"Про конфлікт на Донбасі": 
Ми ніколи не говорили, що там немає людей, зайнятих у військовій сфері та вирішують певні завдання. Але російських регулярних військ там немає. Відчуйте різницю. Ви назвали двох-трьох чоловік, яких пропонуєте міняти, а потім назвали довгий список тих, на кого. Я вважаю, обмін повинен бути рівноцінним. Якщо змінювати, то потрібно міняти "всіх на всіх". Ми не зацікавлені в загостренні конфлікту. Навпаки, ми зацікавлені в тому, щоб він був якомога швидше дозволений, але тільки не за рахунок людських життів. 

"Про вбивство Нємцова": 
Я з ним був знайомий особисто і у нас не завжди з ним були погані стосунки. Я-то з ним взагалі ніколи відносини не псував. Він обрав такий шлях політичної боротьби, особистих атак і так далі. Але я до цього звик - не він один. Але це не означає, що людину треба вбивати. Я ніколи цього не прийму. Цей злочин має бути розслідувана, винні покарані, хто б це не був. Ніхто нікого прикривати не збирається, але потрібно дочекатися об'єктивних даних слідства. 

"Про кризу": 
Я підтримую політику ЦБ щодо забезпечення макроекономічної стабільності. Не можна знижувати ставку адміністративним шляхом. За кордоном нижче ставки, але у них і проблеми інші. У нас загроза інфляції, а у них загроза дефляції. Щоб знизити ставку, потрібно не цикати на ЦБ, як за радянських часів, а допомагати уряду і ЦБ знижувати інфляційні ризики. 

"О" Платоне ": 
Потрібно дивитися в суть проблеми. Всі збори йдуть не комусь у кишеню, а на 100% в дорожній фонд РФ. І звідти всі збори до копійки надходять в регіони. Я сам з робочої родини, я розумію, що мужики [далекобійники] вколюють, але треба виходити з "сірих схем". Треба їм допомогти. Треба скасувати транспортний податок для большегрузов, які змушені платити за пробіг. Сподіваюся, що уряд прийме цей закон на початку 2016 року. 

"Про бонуси топ-менеджменту держкомпаній": 
Перші особи [державних компаній] - я їм про це не говорив, сподіваюся, вони мене почують - могли б частину своїх доходів, які вони зобов'язані забезпечити, щоб нижчестоящим керівникам все було виплачено як годиться, за світовими стандартами, частину цього доходу могли б направити і на благодійність. Вони б від цього не збідніли. 

"Про майбутнє Іл-96": 
Тільки зараз відбулося найважливіша подія. Був створений двигун ПД-14. Це перший продукт такого роду з кінця 80-х років, величезне досягнення наших двигунобудівників. Це дає можливість розвивати наше літакобудування і далі. Можливості літака Іл-96 дають нам розвивати цілу лінійку літаків. Двигун був найслабшою ланкою, з авіоникой ми впораємося. Наші двигуни краще. Літаки будуть краще. 

"Про сім'ю": 
Я різне в ЗМІ читав. Мої дочки живуть у Росії, вони вчилися тільки в російських вузах. Це, звичайно, не означає, що вони не мають контактів з колегами. Вони продовжують навчатися та працюють, вільно говорять на трьох мовах. Я ними пишаюся. Мої дочки не займаються бізнесом, вони не займаються політикою, вони нікуди не лізуть. Говорити про те, де мої дочки працюють, я ніколи не робив і не буду, з багатьох причин - в тому числі, з питань безпеки. Вони ніколи не були зоряними дітьми. Вони живуть своїм життям і роблять це гідно.