понедельник, 21 декабря 2015 г.

17. detsember 2015 Venemaa president Vladimir Putin pidas oma iga-aastase pressikonverentsi World Trade Center Moskvas. Ruposters avaldab kõige olulisem vastused presidendivalimiste ajakirjanike küsimustele erinevatest riikidest: "THE ümberkujundamist valitsus":

Ma kohtlen inimesi ettevaatlikult. Ma usun, et ümberkorraldused ei ole vaja, see takistab. Kui midagi on keegi ei tööta, mille eest ma vastutan, liiga, ja see on minu süü. Me arvame, et koos valitsusega parandada struktuuri. Sellised plaanid, kuid nad ei ole dramaatiline, neil ei ole iseloomu isiksused."Konflikt Türgiga":Me usume, et meetmed, et Türgi ametivõimud - see ei ole ebasõbralikud ja vaenulik tegevus. Mis vihane meil: mida teha sellistel juhtudel - kiirenemist telefoni ja kõne. Selle asemel, kohe põgenes Brüsselisse, NATO alustas pugeda. Valge islamiseerumise millest Ataturk anti üle hauda, ​​ta ütles, et Türgi on võitlejad, ja siis nad kasutavad viisavabadus, siseneda ja lahustamiseks. Kui Türgi juhtimisel otsustas lakkuda ameeriklased ühes kohas, ma ei tea, kas nad tegid, kas see on ameeriklased. Seoses praeguse Türgi juhtimisel meie raske või peaaegu võimatu rääkida."On kindel asukoht Süürias":Jalad on tõsine vajaliku infrastruktuuri investeerida raha olemas. Ja miks me peame seda kõike kontrolli all? Meil ei olnud keskmaarakettide - meil on need kõik hävitada, sest nad on ainult kohapeal. Ameeriklased hävitada, mis oli maa peal, kuid "tamagavki" mere ja avianositelyah vasakul. Meil ei ole olnud, nüüd on. Kui keegi on seda saada, ja nii me jõuame."Konflikt Donbas":Me pole kunagi öelnud, et ei ole seotud inimeste sõjalise valdkonnaga ja lahendada teatud ülesandeid. Aga vene regulaarne väed seal. Tunneta erinevust. Mainisite kaks või kolm inimest, kes pakuvad mulle ja siis kutsus pikk nimekiri neist, kellele. Ma arvan, et vahetada peaks olema võrdne. Kui muudad, siis pead muutma "kõik kõigile". Me ei ole huvitatud teravdanud konflikti. Vastupidi, me oleme huvitatud sellest, et ta lubati võimalikult kiiresti, kuid mitte kulul inimelusid."On mõrva Nemtsov":Olin tuttavaks teda isiklikult ja me ei pea alati tema halb suhtumine. Ma sellega midagi teha üldiselt kunagi ei riku suhteid. Ta on valinud tee poliitilise võitluse, isiklikud rünnakud, ja nii edasi. Aga ma olen sellega harjunud - ta ei ole üksi. Aga see ei tähenda, et inimene peaks surma. Ma ei nõustu kunagi. See kuritegu tuleb uurida, süüdlased karistatud, kes see oli. Keegi läheb katta, kuid me peame ootama uurimise objektiivseid andmeid."Kriis":Toetan poliitika keskpanga makromajandusliku stabiilsuse tagamiseks. Sa ei saa langetada intressimäära administratiivseid. Overseas on madalamad, kuid nemad ja teised probleemid. Meil on oht inflatsiooni, ja neil on oht deflatsiooni. Et vähendada kiirust, siis ei tohiks vaikus keskpanga, nagu nõukogude ajal, ning aidata valitsusel ja keskpangal alandada inflatsiooni riskid."Oh," Platon ":Sa pead uurima probleemi. Kõik maksud ei ole kellegi tasku, ja 100% maantee Fund Vene Föderatsiooni. Ja sealt kõik tasud senti tegemist piirkondades. Olen pärit töölisklassi pere, ma tean, et mehed [veoautojuhid] süstida, kuid on vaja lahkuda "halli skeemid". Me peame aitama neid. Tuleb öelda, mootorsõidukimaks tugevatoimeliste kes on sunnitud maksma läbisõit. Loodan, et valitsus võtab õiguse alguses 2016."On boonused tippjuhtkond riigiettevõtete":Esimene inimene [riigiettevõtted] - Ma ütlesin neile, et see ei öelnud, ma loodan, et nad kuulevad mind - võiks olla osa oma sissetulekust, peavad nad tagama, et madalama taseme juhid kõik maksti nii nagu peaks, mida maailma standarditele, osa sellest tulu võiks saata ja heategevusele. Nad poleks see vaeseks."On tuleviku IL-96":Alles nüüd oli tähtis sündmus. See loodi PD-14 mootor. See on esimene omalaadne toode lõpust alates 80ndatest, suur saavutus meie mootori ehitajad. See teeb võimalikuks arendada meie õhusõiduki ja edasi. Omadused IL-96 võimaldas meil arendada terve hulk lennukeid. Mootor oli nõrgim lüli, tuleme toime avioonika. Meie mootorid on paremad. Lennuk on parem."Perekond":Lugesin erinevaid meediakanaleid. Minu tütred elavad Venemaal, nad on õppinud ainult vene ülikoolides. See muidugi ei tähenda, et neil ei ole kokkupuudet kolleegidega. Nad jätkavad õppida ja töötada, valdavad kolme keelt. Ma olen nende üle uhke. Minu tütar ei tegele ettevõtlusega, nad ei osale poliitikas, nad ei roni. Rääkige, kus mu tütar töötab, ma pole kunagi teinud ja ma ei mitmetel põhjustel - sealhulgas julgeolekuküsimustes. Nad ei ole kunagi olnud tähe lapsi. Nad elavad oma elu ja teha seda väärikalt.