понедельник, 21 декабря 2015 г.

Grd 17, 2015 Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas surengė metinę spaudos konferenciją Pasaulio prekybos centro Maskvoje. Ruposters skelbia svarbiausių atsakymus į prezidentus klausimus žurnalistų iš įvairių šalių: "Į vyriausybės pertvarkymo":

Aš gydyti žmones atsargiai. 
 Manau, kad pertvarkymo nereikia, jis neleidžia. Jei yra kažkas, kas neveikia, už kuriuos esu atsakingas, taip pat ir tai mano kaltė. Mes manome, kad kartu su Vyriausybe, kaip pagerinti struktūrą. Tokie planai yra, bet jie nėra dramatiška, jie neturi asmenybių charakterį."Konfliktas su Turkija":Mes tikime, kad Turkijos valdžios institucijų veiksmai - tai ne nedraugiški ir priešiški aktas. Kas supykdė mus: Ką tokiais atvejais - pasiimti telefono ir skambinti. Vietoj to, iš karto pabėgo į Briuselį, NATO ėmė dangstytis. Baltosios Islamization iš kurios Atatiurko apmąstydavo jo kapo, ji sakė, kad Turkijoje yra kovotojai, ir tada jie naudoja bevizį režimą, įveskite ir ištirpinkite. Jei Turkų vadovybė nusprendė laižymas amerikiečius vienoje vietoje, aš nežinau, ar jie padarė, ar ji yra amerikiečiai. Su dabartine Turkijos vadovavimo mūsų sunku arba beveik neįmanoma derėtis. 
"Dėl nuolatinę bazę Sirijoje": 
Bazinė yra rimta infrastruktūra būtina investuoti pinigus ten. Ir kodėl mes nuolat viską kontroliuoti? Mes neturėjome vidutinio nuotolio raketas - mes juos visus sunaikinti, nes jie buvo tik ant žemės. Amerikiečiai sunaikino, kad buvo ant žemės, bet "tamagavki" į jūrą ir avianositelyah kairę. Mes neturėjome, dabar turi. Jei kas nors turi jį gauti, ir todėl mes gauti. 
"Į Donbasu konfliktas": 
Mes niekada sakė, kad nėra žmonių, dalyvaujančių karinėje srityje ir spręsti tam tikras užduotis. Bet Rusijos reguliarios kariuomenės ten. Pajuskite skirtumą. Minėjote du ar trys žmonės, kurie siūlo man ir tada vadinamas ilgą sąrašą tų, kuriems. Manau, keitimasis informacija turėtų būti lygiavertės. Jei pakeisite, tada jums reikia pakeisti "viskas visiems". Mes nesame suinteresuoti aštrina konfliktą. Priešingai, mes suinteresuoti tuo, kad jis buvo leidžiama kaip galima greičiau, bet ne žmogaus gyvenimo sąskaita. 
"Dėl Nemcovo nužudymo": 
Man buvo supažindinti su juo asmeniškai, ir mes ne visada turime jam blogas požiūris. Aš kažką daryti su juo apskritai niekada nebuvo sugadinti santykius. Jis pasirinko politinės kovos, asmeninių išpuolių kelią, ir taip toliau. Bet aš naudojamas į jį - jis yra ne vieni. Bet tai nereiškia, kad asmuo turi būti nužudyti. Aš niekada priimti. Tai nusikaltimas, turėtų būti ištirta kaltininkai nubausti, kas tai buvo. Niekas ketina padengti, bet mes turime laukti objektyviais duomenimis tyrimą. 
"Krizė": 
Aš palaikau centrinio banko politiką, siekiant užtikrinti makroekonominį stabilumą. Jūs negalite nuleisti administracinėmis priemonėmis norma. Užjūrio palūkanų normos yra mažesnės, tačiau jie ir kitos problemos. Mes turime infliacijos grėsmę, ir jie turi defliacijos grėsmę. Norėdami sumažinti greitį, jūs neturėtumėte Hush ant centrinio banko, kaip tarybiniais laikais, ir padėti vyriausybė ir centrinis bankas sumažins infliacijos riziką. 
"Oi," Platonas ": 
Jums reikia pažvelgti į problemą. Visi mokesčiai nėra kažkieno kišenėje ir 100% iki kelių fondo Rusijos Federacijos. Ir iš ten visus mokesčius į Penny ateina į regionus. Esu kilęs iš darbininkų klasės šeimos, žinau, kad vyrai [sunkvežimių vairuotojai] švirkščiamas, bet būtina palikti "pilkoji schemas". Mes turime jiems padėti. Būtina atšaukti motorinių transporto priemonių mokestį už sunkiųjų kurie priversti mokėti už nuvažiuotus kilometrus. Tikiuosi, kad Vyriausybė imsis įstatymą 2016 m pradžioje. 
"Dėl premijų vadovybės valstybinių įmonių": 
Pirmasis asmuo [akcinės bendrovės] - Pasakiau jiems, tai nesakiau, aš tikiuosi, kad jie girdi mane - galėtų būti dalis jų pajamų, jie privalo užtikrinti, kad žemesnio lygio vadovai visi buvo mokama taip, kaip turėtų, pagal pasaulinius standartus, kai šių pajamų gali siųsti ir labdarai. Jie tai netaps prasta. 
"Dėl IL-96 ateitį": 
Tik dabar buvo svarbus įvykis. Ji buvo sukurta PD-14 variklį. Tai pirmasis tokio pobūdžio produktas nuo 80-ųjų, didelis laimėjimas mūsų variklio statybininkai pabaigoje. Tai leidžia sukurti mūsų lėktuvą ir. Savybės IL-96 leido mums sukurti visą spektrą orlaivių. Variklis buvo silpniausia grandis, mes susidoroti su aviacijos. Mūsų varikliai yra geriau. Orlaivis bus geriau. 
"Šeima": 
Aš perskaičiau įvairias žiniasklaidos priemones. Mano dukros gyvena Rusijoje, jie mokėsi tik Rusijos universitetuose. Tai, žinoma, nereiškia, kad jie neturi kontakto su kolegomis. Jie ir toliau mokytis ir dirbti, laisvai trimis kalbomis. Aš jais didžiuojuosi. Mano dukra yra ne užsiima verslu, jie nedalyvauja politikoje, jie nebus lipti. Pasikalbėkite apie tai, kur mano dukra dirba, aš niekada padaryti ir aš ne dėl daugelio priežasčių - įskaitant saugumo klausimus. Jie niekada nebuvo Žvaigždžių vaikai. Jie gyvena savo gyvenimą ir padaryti jį oriai.