среда, 22 ноября 2017 г.

Бундестагтағы Коля-Уренгой мен оның ақымақ, арандатушылық әрекеттерімен келіспеймін. Ия - соғыс - апат, үлкен бақытсыздық, қайғы! Бірақ жалпы емес бақытсыздық! керісінше талап етуге - бұл ауруды және зардап шеккендер мен аурулары және түрмеде отырғанда қылмыскерлерді азап ауыратын теңестіру білдіреді.

«Вермархтың жауынгерлері» кінәсіз өлтірілген деп ойлап, бұл соғыста осы «супермендер» өлтірген біздің аталарымыздың есімін есте сақтауды білдіреді.
Елестетіп көріңізші, егер Уренгойдан келген жігіттің жеңісі жеңіп шықса, ол «оны нацизм үшін өлтіргісі келмегендер» жеңіп алды ма? Және ол қайда кетті? Русофобтар мен Ресей мен оның азаматтарын төрт жыл бойы басып алған адамдар. Бірақ олар Кеңес жеріне келіп, миллиондаған бейбіт адамдарға қолдарында және миында өлім мен қирау әкелді ...
 Осы «бала» ... кем тіршілік үшін кез келген брондау қаласында дүниеге Және де, ол, сондай-ақ тамақтандырып және сондай-ақ сақталады болса, әрине, сіз оңай неміс Парламент алдында тұрған, бағалау таратуға болады - жазықсыз құрбандары, кім, теңестіруге , теңестіріңіз, шағылыстырыңыз және көгеру ...
Киевте, Мәңгілік алау шешім нағыз фашистер құйып, және Ресейде - етіп жас, «тарихшы», - деп, ар-намысы мен ар-ождан жоқ Болтуна олардың ел сөйлеу азаматтарды кемсіткен үшін бүкіл әлемге таратылады. Бұл негізінен бірдей нәрсе.

P.S. 1941 жылы 16 жасар ұлдар, содан кейін дипломдық доптан кейін дереу шетелдіктердің өлтірушілерінен Отанын қорғау үшін майданға аттанды! Және бұл бір !! ???