среда, 22 февраля 2017 г.

"Ben Rusya Devlet Başkanı insani ve sadece geçici bir hareket durdurma nihayet eski Ukrayna dan sahte birkaç milyon Rus halkı. Bir yanda Rus dünya ve korunmalıdır sağlamak için ilk adım olduğunu düşünüyorum, diğer taraftan, savaşan insanlar var insanlara Ukrayna faşizme karşı kendi Rus dünya için. ve onlar, her zaman Kiev bazı evrak ve belgeler için gönderilen Rus yetkililerin kaldıkları kontrolünden göre olmalıdır. ve Kiev onları 3 yıl sadece bekliyor genellikle aşağılama ve işkence etmek, hapsetmek - bu bir gerçektir ve mutlak bir rezalet öldürmek ...

Birisi kayıp veya Rusya topraklarında belgeleri çalındığında özel gerçek vakalar vardır. Ve yine onlar "gerekli tüm kağıtlar için, Ukrayna ona git" derler. Ukrayna Büyükelçiliği gözyaşları ve yerli polis soruşturma karşısında onları atar. Ve herkes ilçe polis de dahil olmak üzere, bunu biliyor. Sadece onları yapamam için hiçbir şey. - "Rusya'nın Ortadoğu Enstitüsü Yevgeni Satanovsky Başkanı.pasaport Lugansk ve Donetsk Halk Cumhuriyeti Rusya'nın tanıma orada yaşayan insanların 3 yaşındaki aşağılama sadece sonudur. birkaç milyon insanın zorbalık! Bugün yaşadığımız tüm paralel dünyalar var. Ve Batı, ya da kör ve sağır ve tüm patolojik Rus düşmanlarıdır ve kötü adamlar vardır. 

 Ben Rusya Devlet Başkanı insani ve sadece geçici bir hareket durdurma nihayet eski Ukrayna dan sahte birkaç milyon Rus halkı. Bir yanda Rus dünya ve korunmalıdır sağlamak için ilk adım olduğunu düşünüyorum, diğer taraftan, savaşan insanlar var insanlara Ukrayna faşizme karşı kendi Rus dünya için. ve onlar, her zaman Kiev bazı evrak ve belgeler için gönderilen Rus yetkililerin kaldıkları kontrolünden göre olmalıdır. ve Kiev onları 3 yıl sadece bekliyor genellikle aşağılama ve işkence etmek, hapsetmek - bu bir gerçektir ve mutlak bir rezalet öldürmek ...