среда, 18 февраля 2015 г.

Panik Kiev. Saldırgan savaş değildi! Geçen yıl için, her şey gider yanlış ... Putin sınır Lugansk ve Donetsk bölgelerinde masum Rusça konuşan vatandaşların binlerce cinayetleri dayanamayarak resmi asker, girmek oldu sonra. Bir yıl için Ukrayna Silahlı Kuvvetleri yüzden onları öldürmek için deneyin, ve hala Ukrayna kabul edilir topraklarının tüm köy ve kasabaları yok etmek mümkün olmuştur. Hatta bir yasak fosfor silah kullanıldı! Ve Putin dünya için çağrı yorgun almaz! Yönlendirir ve tamamen Kiev hükümeti döndü hangi savunmasız nüfus, İnsani yardım kılavuzları. Poroshenko Yatsenyuk Turchynov ve halkının diğer katil ABD ve AB kendi savaşa Rusya'yı çizmek için siyasi saldırganların tüm emirleri yerine getirmek için çok uğraştım ve Putin planlıyordu şekilde tepki vermez ...

Rus ordusu Kiev, Lviv dört almak için iki gün vardı gibi görünüyor. İşgal. Emer. Yatsenyuk Hükümet-Poroshenko ülkeyi terk etmek zorunda kaldı. Avrupa - Rus enerji terk. Bu zaman Amerika ve "saldırgan" savaş ilan ve yeni bir "demir perde" düştü var. O yaptırımlar ve sevenler ... ahmaklık bekleniyor Fakat Putin, yanlış gider. Komut çalışmıyor. Çalışmıyor Ukrayna'da bir savaşın içine Rusya'yı çizin. Sistem başarısız ... Ukraynalı planı başarısız! Ukrayna topraklarında Rus askerleri değil. Neden Putin böyle bir haşere olduğunu? Biz Eh, değil aptal ve kibirli savaşçı, hangi Earth içgüdüleri karşılamak için bir yer haline gelmiştir bu aptalların tüm ... Ama Tanrı her şeyi görür ... oynamak istemiyorum! Ve ben o ... şaşmamak bir panik Kiev ... Ve haklı bu Anglo-saksoskih ve diğer şeytanlar bizi kurtaracak inanıyorum!