четверг, 28 ноября 2019 г.

Україна! Фашизм не пройде і сьогодні теж.

Висловлюю обурення і ... гидливість до всіх боягузливим і ганебно забудькуватим "діячам" як місцевого, так і зарубіжного-заокеанського розливу за їх брехня про страшну війну, в якій головним переможцем був ніхто інший, як СРСР.
Воістину, нехай лють благородна скипає, як хвиля, йде війна народна ... Істина є, була і буде тільки в правді і фактах. І ніяким ублюдками-соросятам, клепки в голові брехунам а ля переможені, а також злочинним нецікаво-бандерівцям не вдасться зганьбити нашу священну Перемогу над спільнотою анти-людських мразь.


Перемога народів СРСР у Другій МИРВ війні і у Великій Вітчизняній війні це ФАКТ, це РЕАЛЬНІСТЬ! НІХТО НЕ ЗАБУТИЙ І НІЩО НЕ ЗАБУТЕ! І БЕЗСМЕРТНИЙ ПОЛК наше того загальне духовне і душевне підтвердження !!! Фашизм не пройде! 
Правда у справжніх переможців фашизму в 20-м столітті. І вона ж буде в 21-м столітті! З Божою допомогою і Його любов'ю. Амінь.

Моє серце кров'ю обливається від співчуття і співчуття до таких російським, білоруським, українським хлопчикам з СРСР - учасникам Великої Вітчизняної війни, на очах яких фашисти садистськи знущалися над їх сестрами і матерями і які зовсім юними, але вже випробували всі жахи фашистського пекла, усвідомлено йшли мстити за своїх рідних і за свою Батьківщину!

Це Петя. Петро Філоненко! Українець. Пройшов всю Війну! Але чому, запитаєте ви, він втік на війну нехай зі зруйнованого, але вдома? А він сам відповів:
- Так, я йшов на смерть. І знав, за що я йшов туди ... Моїй 18-річній сестрі німці зірку вирізали на лобі, шомполами груди проколювали, вона кричала - їй вилиці вибили. Мати кинулася її захищати, а ті й мати прикладом по голові, вона впала. У неї на руках тоді молодша сестра моя була. Є за що ненавидіти фашистів і бандерівців.
16 липня 1943 року, коли Петро Філоненко воював у складі танкової бригади. Під бомбардування потрапили страшну! Рятуючи командира від бомби, Петро штовхнув його в окоп і прийняв на себе град осколків.

- Це потім я дізнався, що їх сім в мене увійшло, - згадує Петро Олексійович. - А тоді, пам'ятаю, командир крикнув: «Біжи до фельдшера!» А фельдшер мертвий ... Тут і я знепритомнів. Друзі розповідали, що тоді 14 чоловік в братську могилу поклали. І вже землею стали засипати, як раптом хтось побачив, що у Петра під носом кривавий міхур надувається. «Відкопувати! Він же живий! ».
У санчастині медсестричка Валя здала для хлопчаки свою кров. І він знову вижив!
- Був бій за трасу Гомель - Бобруйськ. Піхотинцям не вдавалося пройти крізь стіну вогню, яким нас поливали з ворожого доту. Я зіскочив з бронетранспортера, пробрався через чагарники і щосили вдарив плечем в розпечене дуло кулемета. 12 куль навиліт ...
Петру тоді було всього 14 років. Маленького героя, повторив подвиг Олександра Матросова, вирішили ховати, як офіцера, в труні. Вже і яму викопали, і цвяхи в кришку стали забивати, коли з домовини почулися слабкі хрипи. Потім було 12 операцій і півроку реабілітації в госпіталі в Цхалтубо.
- Через ці поранень мені товариші дали кличку штопання, - згадує Петро Філоненко. - Зараз з нашої танкової бригади я один живий залишився - останній солдат.

Петро Філоненко дійшов до Рейхстагу. Залишивши на ньому свій автограф, як і багато інших бійці славної Червоної Армії.